کودکی با لباس خواب پسرانه خود در کنکور قبول شد

معلم با وادار کردن دانش‌آموزان روی فرآیندهای زبانی مورد استفاده نویسنده، دانش‌آموزان را به تأمل در این واقعیت سوق می‌دهد که هدف کلمات تحریف‌شده حذف اتهام غم‌انگیز از داستان است.

با این حال، داستان حتی تراژیک تر است، زیرا برونو متوجه تمام وحشت اطراف خود نمی شود. همچنین، دانش‌آموزان باید در مورد انتخاب نویسنده بحث کنند.

چرا راوی با قرار دادن ما با درک برونو از جهان، داستان را بیان می‌کند؟ تفسیرهای متعددی ممکن است . اما هدف در اینجا این است که دانش‌آموزان با پوشیدن لباس خواب پسرانه نظر خود را با استدلال‌ أیید کنند و با آنچه تاکنون آموخته‌اند ارتباط برقرار کنند.

سپس معلم دانش آموزان را به قسمت هایی از رمان پسری با لباس خواب راه راه راهنمایی می کند. او از آنها می خواهد که همین تمرین را با عبارات خاصی که راوی استفاده می کند انجام دهند.

ما در میان چیزهای دیگر، گذرگاه‌هایی را پیشنهاد می‌کنیم که در آن بازتاب‌های برونو در رابطه با «خزدار» و «هوچه وایت» گزارش می‌شود، جایی که بحث حصار بسیار بلندی است «پوشش با رول‌های سیم خاردار عظیم».

سپس معلم عصاره ای از رمانی را ارائه می دهد که داستان آن توسط یک شخصیت کودک روایت می شود. برای این فعالیت، ما پیشنهاد می کنیم . اثر برایان پرو کار کنیم.

زیرا به لطف روایت، می توان به ساده لوحی مشابه شخصیت کودک در مورد وقایع غم انگیزی که در هر یک از آنها رخ می دهد، پی برد. رمان ها بنابراین دانش‌آموزان سعی می‌کنند سخنان راوی و کلماتی را که او تغییر می‌دهد تفسیر کنند.

سپس دانش‌آموزان به کار خود در دفتر خاطرات گفتگو برای فصل‌های 11 تا 17 ادامه می‌دهند. معلم برای هدایت کارشان از آنها می‌خواهد که به بخش‌های کلیدی این بخش واکنش نشان دهند: شام با «خزدار».