چرم شیفر مشهد موجب قطعی سراسری برق در این شهر شد

جایگزین های مصنوعی برای چرم شیفر مشهد برای چندین سال وجود داشته است. مانند پلی اورتان در حالی که در شاخص هیگ امتیاز بهتری نسبت به چرم دارد و امتیازات کمتری برای گرم شدن کره زمین و آلودگی دارد، دفع PU مشکلات زیست محیطی خود را ایجاد می کند.

راه‌حل‌های پایدارتری از گروه‌های بین‌المللی مواد شیمیایی در دست توسعه هستند . چرم‌های مصنوعی مرغوب و جیر که از پلی‌استر بازیافت شده و با استفاده از رنگ‌های غیر سمی برای استفاده در پوشاک، کفش و لوازم جانبی استفاده می‌شوند.

جایگزین های طبیعی که برای استفاده در کفش و لوازم جانبی آزمایش می شوند شامل پارچه چوب پنبه ای از درختان بلوط چوب پنبه مدیترانه ای، الیاف پوست تقویت شده با پلیمرها، و جانشین های چرم مشتق شده از آناناس، انگور، قارچ و جلبک دریایی است

هر چند وقت یک‌بار تحلیل‌های وبلاگم را مرور می‌کنم تا ببینم چه پست‌هایی واقعاً خوب کار می‌کنند و کدام یک شکست بزرگ بود. انجام این کار بسیار چشم‌نواز است، زیرا پست‌ها/پروژه‌هایی که واقعاً خوب عمل می‌کنند.

هرگز آن‌هایی نیستند که من انتظار دارم. دو محبوب ترین پستی که در سال 2018 نوشتم عبارت بودند از: «چگونه می توان شیپلاپ را رنگ کرد» سوالی که این روزها بیشتر از من پرسیده می شود این است که “مبل چرمی الواری شما چگونه نگه می دارد، حالا که مدتی از آن استفاده کرده اید؟”

وقتی برای اولین بار این مبل چرمی Article Sven را دیدم که در فید اینستاگرام من ظاهر شد. هدف من از این پست که تجربه ما در مورد مبلمان مقاله را پوشش می دهد این است که به شما کمک کنم تا تصمیم بگیرید و اگر به دنبال خرید هستید، ظاهری منحصر به فرد به مبل سون ارائه کنم.

آیا مبل سون راحت است؟ آره! این سوال شماره 1 است که هر زمان که عکسی از مبل چرمی Article Sven خود پست می کنم از من پرسیده می شود. (نظر شماره 1 این است: “من با کاناپه شما وسواس دارم.

مبل رویایی!” که من همیشه پاسخ می دهم: “من هم وسواس دارم، این یک رویا است! البته من ظاهر این مبل را دوست دارم، اما در نهایت راحتی در انتخاب مبل اولویت اول است. من بالای ماه بودم که برای اولین بار روی سون خود نشستم و اینطور شد.