پوشاک در بازار قشم موجب کاهش دما در این شهر شد

پوشاک دانش آموزان پوشاک فرم و سایر اقلام پوشاک (یونیفرم) دانش آموزان قانون فدرال “درباره آموزش در فدراسیون روسیه” حق سازمان هایی را که در فعالیت های آموزشی فعالیت می کنند برای تعیین الزامات لباس دانش آموزان، از جمله الزامات ظاهر کلی، رنگ، سبک، انواع پوشاک دانش آموزان، علائم تعیین می کند.

پوشاک در بازار قشم معمولاً پوشاک های کلاسیک یا تجاری، کت و شلوار ساده، شلوار یا دامن، پیراهن یا بلوز ساده، کراوات، جلیقه، جامپر ساده بافتنی، یقه یقه اسکی و غیره هستند. الزامات یکنواخت برای پوشاک دانش آموزان در برنامه های آموزشی دوره های عمومی ابتدایی، عمومی پایه و متوسطه عمومی به منظور معرفی شده است.

فارغ التحصیلان مؤسسات آموزشی معتبر ایالتی که با هزینه بودجه فدرال تحصیل کرده اند، – یتیمان و کودکانی که بدون مراقبت والدین مانده اند، افراد یتیم و کودکانی که بدون مراقبت والدین مانده اند، به استثنای افرادی که تحصیلات تمام وقت را در دانشگاه ادامه می دهند.

هزینه بودجه فدرال در مؤسسات آموزشی معتبر دولتی، یک بار به هزینه مؤسسات آموزشی که در آن تحصیل کرده اند و نگهداری می شوند، با پوشاک، کفش، مطابق با استانداردهای تأیید شده توسط وزارت بهداشت، ارائه می شود.

دانشجویان سازمان های آموزشی ایالتی فدرال که برنامه های آموزشی را در تخصص ها و زمینه های آموزشی در زمینه دفاع و امنیت ایالتی، اجرای قانون و اجرای قانون، در زمینه گمرک، در زمینه آموزش کشتی های دریایی، داخلی اجرا می کنند.

کشتی‌های ناوبری، کشتی‌های ناوگان ماهیگیری، ترکیب پروازی هواپیما، پرسنل هوانوردی، پرسنل ارائه دهنده مدیریت ترافیک هوایی، و همچنین سازمان‌های آموزشی عمومی و حرفه‌ای که برنامه‌های آموزشی عمومی اضافی را با هدف آماده‌سازی افراد زیر سن قانونی برای نظامی یا سایر خدمات عمومی اجرا می‌کنند، با لباس ارائه می‌شوند.

اقلام (یونیفرم)، از جمله لباس فرم، طبق هنجارها و به روشی که موسسان سازمان های آموزشی ایالتی فدرال مذکور تعیین می کنند. بنیانگذاران این سازمان های آموزشی ایالتی فدرال، یونیفرم دانش آموزان را در این سازمان های آموزشی، قوانین پوشیدن آن و نشان ها را تعیین می کنند.

کودکان خانواده های پرجمعیت مطابق با استانداردهای تعیین شده با لباس مدرسه یا مجموعه ای از لباس های کودکان جایگزین آن برای حضور در کلاس های مدرسه و همچنین لباس های ورزشی برای کل دوره تحصیل به صورت رایگان ارائه می شوند.