مصرف شیرینی خامه ای مشهد جان بیماری را نجات داد

دسته آخر، تمام غذاهای دیگری که در مدرسه خورده می شوند، تنظیم نشده اند. برخی از مدارس تلاش هایی برای تشویق غذاهای سالم تر از طریق ممنوع کردن شیرینی برای مهمانی های کلاسی یا فروش آب نبات برای جمع آوری کمک های مالی مدارس انجام داده اند.

این امر باعث سروصدا در برخی از جوامع شده است. بسیاری از والدین از خود می پرسند: “مضرات یک کاپ کیک گهگاهی چیست؟”

هیچ ضرری در کاپ شیرینی خامه ای مشهد گاه به گاه وجود ندارد. اگر بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد. AAP نگران کیک های کوچک نیست، اما آنها نگران این رژیم غذایی هستند که برای بسیاری از کودکان سالم نیست.

ممنوع کردن شیرینی در مهمانی ها یا برای جایزه افراد را مجبور می کند که به فکر راه های سالم برای جشن گرفتن باشند، چه با غذاهای سالم و چه بدون غذا مانند ارسال مداد یا سایر هدایای کوچک برای همکلاسی ها به جای شیرینی استفاده می شود.

ممنوعیت فروش آب نبات برای جمع آوری کمک های مالی یا در رویدادهای مدرسه نیز افراد را مجبور می کند متوقف شوند و به کارهایی که انجام می دهند فکر کنند.

اینکه چگونه ممکن است بر دانش آموزان تأثیر بگذارد. بیانیه ای در مورد اینکه چگونه مدرسه برای سلامت دانش آموزان ارزش قائل است – و به ایجاد فرهنگ تغذیه سالم در مدرسه کمک می کند.

این فرهنگ مهم است، زیرا والدین می توانند هر آنچه را که خود یا فرزندانشان می خواهند برای ناهار یا میان وعده بسته بندی کرده و بفرستند.

تعداد زیادی از کودکان غذاهای ناسالم و غذاهای فرآوری شده می خورند و آن ها را با نوشیدنی های شیرین شده با شکر می شویید. این قابل درک است .

نه تنها بچه ها به طور کلی از این غذاها راضی هستند، بلکه عموماً ارزان تر از جایگزین های سالم تر هستند. اما خوردن منظم آنها می تواند منجر به چاقی، کلسترول بالا، فشار خون بالا و سایر مشکلات سلامتی شود.

نمی خواهد هیچ یک از اینها برای کودکان اتفاق بیفتد. هیچ کدام از ما این کار را نمی کنیم. به همین دلیل است که همه ما باید برای کمک به سالم‌تر کردن مواد غذایی که بچه‌ها در مدرسه می‌خرند و می‌خورند، همکاری کنیم.