مصرف سیب درختی مهاباد رنگ پوست را تغییر می دهد

پوست سیب درختی مهاباد حاوی فلاونوئیدهایی است که دارای خواص خودتنظیمی (عادی سازی سبوم)، خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی هستند. اینا می گوید: برای احساس خواص مفید یک سیب، در تابستان کافی است.

چند دستور العمل ساده و سالم را به خاطر بسپارید. – آب سیب، برش ها، پوره یا گل های سیب می تواند پوست صورت را شاداب کند، ظاهری گلگون به آن بدهد و چین و چروک های ریز را از بین ببرد.

به عنوان مثال، برای بهبود فرآیندهای متابولیک در پوست، می توانید ماسک های سیب تهیه کنید. برای پوست های چرب، انواع ترش و زمستانه سیب و برای پوست های خشک سیب های شیرین (قرمز و زرد) بهترین هستند.

سیب در زیبایی. چه روش های جدیدی شما را جوان نگه می دارد؟ هر روز پس از شستشو، شستشوی پوست با آبی که سرکه سیب به آن اضافه شده است (1 قاشق چایخوری در 0.5 لیتر آب) مفید است.

برای پیشگیری از بیماری پیتریازیس ورسیکالر می توان از محلول غلیظ تری روی پوست استفاده کرد. بدن – 3 قاشق غذاخوری در هر 0.5 لیتر آب برای پوست های چرب، ماسک های تهیه شده از سیب تازه رنده شده 1: 1 با جعفری رنده شده در مخلوط کن خوب است.

این مخلوط به مدت 15-20 دقیقه روی پوست قرار می گیرد و سپس با آب خنک شسته می شود. برای پوست های خشک، سیب رنده شده را می توان به نسبت 1:1 با آووکادوی پوره شده اضافه کرد. مخلوط به مدت 15-20 دقیقه اعمال می شود و سپس ابتدا با آب گرم شسته و سپس خنک می شود.

پس از یک تعطیلات طولانی در دریا، مهم است که از پوست دست خود مراقبت کنید. یک آووکادو و یک سیب را در رنده رنده کنید، 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را به نسبت 1 به 1 اضافه کنید و یک لایه ضخیم روی پوست دست بمالید و سپس دستکش نیتریل بپوشید. 20 دقیقه نگه دارید و با آب گرم بشویید.

به عنوان مثال، با گاستریت با افزایش سطح اسیدیته و زخم معده دستگاه گوارش، به ویژه دوازدهه، سیب به شدت منع مصرف دارد.از سیب ترش چه می توان پخت، خوردن سیب شیرین (قرمز و زرد) برای غذا و تهیه چای از برگ درخت میوه برای افرادی که مستعد ابتلا به دیابت هستند ارزش ندارد.