مردی به خاطر پیراهن مردانه تترون بروجرد خود همسرش را طلاق داد

در حالت ایده آل باید مدل برای همه لباس ها داشته باشید. یک کت و شلوار تجاری با یک پیراهن مردانه تترون بروجرد با طرح رنگ مشابه ترکیب می شود؛ شما نباید ترکیبات خیلی روشن را انتخاب کنید، به عنوان مثال، آبی و صورتی، زرد و قرمز و پیراهن های رنگارنگ را با لباس های روشن ترکیب نکنید.

برای کت و شلوار راه راه، کارشناسان پوشیدن پیراهن چهارخانه را توصیه نمی کنند و بالعکس. به عنوان یک قاعده، محصول باید چندین تن سبک تر از یک کت و شلوار تجاری باشد. اگرچه این ترکیب نیز بسیار محبوب است.

یک کت و شلوار سفید و یک پیراهن لباس مشکی. قد آستین پیراهن‌های بلند سفید و آبی و همچنین پیراهن‌های کلاسیک با آستین‌های کوتاه در طرح‌های معمولی دیده می‌شوند. دو نکته اصلی که هنگام خرید پیراهن باید در مورد خود بدانید گردی یقه و بلندی آستین است.

آستین ها باید به طور کامل مچ دست را بپوشانند و به بند انگشت شست برسد. در حالت خمیده، مچ دست نباید بی جهت پوشانده شود. پیراهن های بدون آستین در ترند هستند، اما این مدل ها اغلب به عنوان سبک گاه به گاه شناخته می شوند.

انتخاب بهترین مدل ها نحوه انتخاب پیراهن مناسب جنس توجه به انتخاب جنس بسیار ضروری است. پیراهن های باکیفیت از 100% پنبه طبیعی ساخته شده اند و مقدار کمی از مواد مصنوعی نیز به مواد اولیه اضافه می شود.

در این صورت محصول چروک زیادی نخواهد داشت. اگر برای تابستان پیراهنی می‌خرید، به محصولی با کمی اضافه کردن کتانی ترجیح دهید. شما نباید در دفتر کتان یا ابریشم بپوشید، زیرا چنین پارچه هایی با کد لباس مطابقت ندارند.

پوشیدن این محصول بر روی بدن برهنه مرسوم نیست، آرایشگران توصیه می کنند که یک تی شرت زیر پیراهن بپوشید. یک مدل برای لباس خود انتخاب کنید، هنگام انتخاب، پارامتر زیر را در نظر بگیرید.

اما باید به خاطر داشت که اندازه واقعی پیراهن فقط پس از شستشو تنظیم می شود. در مورد نوع یقه، تعداد زیادی از آنها وجود دارد: پروانه، کوسه، وارنو، زبانه، کرومبی. اما بهترین گزینه را نوع نیمه رقیق یقه می دانند.