محصول در پاکت قنادی هرگز تمام نمی شود

ماهیت اختراع حاضر این است که هر قطعه جداگانه از محصولات شیرینی پزی ابتدا در یک پاکت جداگانه قرار می گیرد که روی سطح آن تصویری به شکل متون و/یا تصاویری از ویژگی های آموزشی یا سایر شخصیت های جذاب قرار می گیرد.

محصولات سپس در یک پاکت قنادی قرار می گیرد که روی آن تصویری به صورت متن و/یا عکس شامل اطلاعات استاندارد شده و حداقل ضروری در مورد کالای داده شده وجود دارد.

تصویری که بر روی سطوح پاکت های تکی محصولات قنادی قرار می گیرد نباید یکسان باشد و میزان نابرابری آنها به گونه ای باشد که حداقل تصویر روی سطح پاکت تکی فرآورده های شیرینی پزی در یک مصرف کننده خریداری می شوند، تکرار نمی شوند.

در چارچوب این اختراع، «محصولات قنادی تکه‌ای» به محصولات تکی مانند آب نبات، شیرینی، شکلات تکه‌ای، شکلات در تخته، بشقاب یا برش‌های آدامس و محصولات مشابه گفته می‌شود.

به طور سنتی با پاکت‌های جداگانه پوشانده می‌شوند. چنین محصولاتی حداقل واحدهای کالایی هستند که ممکن است به طور جداگانه به فروش برسند.

این اختراع همچنین روشی را برای بسته بندی محصولات شیرینی پزی یک تکه ارائه می دهد، این روش شامل قرار دادن محصولات در پاکت های فردی بیرونی مربوط به درجه معین محصولات است.

با استفاده از پاکت های داخلی اضافی که تصاویری را در قالب متن بر روی سطوح آنها حمل می کند. و/یا تصاویری با ماهیت سرگرم کننده، آموزشی، آموزنده یا هر نوع دیگری که برای مصرف کننده جذاب است.

تصاویر روی پاکت های فردی اضافی مشابه نیستند و درجه عدم شباهت آنها به حدی است که احتمال خرید آن بسیار کم است. محصولات با تصاویر مشابه در پاکت های فردی اضافی منظور از “متن” تصاویر مستقلی است.

پاکت انفرادی که روی سطح خود تصاویری به شکل متون و/یا تصاویر سرگرم کننده، آموزشی، آموزنده یا سایر طبیعت جذاب برای مصرف کننده دارد، باید مستقیماً در زیر پاکت خارجی قرار گیرد.