ماکارونی پروانه ای که با تغییر میران حرارت تغییر رنگ می دهد

بسیاری از مصرف کنندگان تمایل دارند غذاها را خوب یا بد، غذاهایی که باید بیشتر بخورند یا غذاهایی که به طور کامل باید از آنها اجتناب کنند فکر می کنند.

کربوهیدرات ها، از جمله ماکارونی، مدتی است که در لیست “اجتناب” قرار دارند و به عنوان عوامل اصلی بیماری ها و شرایط مزمن، به ویژه چاقی، دیابت و بیماری های قلبی شناخته می شوند.

الگوهای غذایی خاصی به عنوان عوامل خطر اصلی برای عوارض قلبی عروقی و مرگ و میر شناسایی شده اند. مطالعات قویاً نشان می دهد که ماکارونی غنی از کربوهیدرات به یک الگوی غذایی سالم کمک می کند.

الگوی غذایی سنتی مدیترانه ای که شامل ماکارونی پروانه ای است، نشان دهنده بهبود قابل توجهی در این روش است. مردم در حال حاضر در کشورهای صنعتی که مصرف بیش از حد آنها یک مشکل است، غذا می خورند.

کنترل سهم برای پاستا به همان اندازه که برای هر غذای دیگری در یک رژیم غذایی سالم مهم است، مهم است و مانند سایر غذاهای حاوی کالری، مصرف بیش از حد می تواند منجر به افزایش وزن شود.

اندازه توصیه شده برای پاستا 2 اونس نپخته یا تقریباً 1 فنجان پخته شده است. مطالعات قویاً نشان می دهد که ماکارونی غنی از کربوهیدرات به یک الگوی غذایی سالم کمک می کند.

بیماری های قلبی و عروقی به عنوان بخشی از یک مطالعه کوهورت آینده نگر، رژیم غذایی 1838 مرد 47 تا 67 ساله برای شناسایی الگوهای غذایی و ارتباط با CVD مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

از 3 الگوی غذایی ایجاد شده، الگوی حاوی پاستا با بروز CVD یا عوامل خطر در پیگیری مرتبط نبود. تأثیر الگوهای غذایی بر CVD در 3226 مرد 60 تا 79 ساله که در مطالعه منطقه‌ای قلب بریتانیا شرکت کردند، مورد بررسی قرار گرفت.

سه الگوی غذایی به‌عنوان «پرچرب و کم فیبر» (که با مصرف زیاد گوشت قرمز، محصولات گوشتی، سیب‌زمینی سرخ‌شده، نان سفید، تخم‌مرغ، و آبجو و مصرف کم نان سبوس‌دار مشخص می‌شود) شناسایی شد.

محتاطانه (با مصرف زیاد مرغ، ماهی، سبزیجات، حبوبات، میوه ها، ماکارونی و برنج، نان سبوس دار، تخم مرغ، سس ها، سوپ ها و روغن زیتون مشخص می شود) و “پرشکر” (که با مصرف زیاد غلات صبحانه، پنیر پرچرب، بیسکویت، پودینگ، شکلات، شیرینی و اسپری های شیرین و مصرف کم آبجو مشخص می شود).