لیوان یکبار مصرفی که قابلیت تغییر سایز دارند

آیا قهوه صبح خود را در یک فنجان زیست تخریب پذیر نوشیده اید؟ آیا تا به حال به نوع فنجانی که در آن می نوشید فکر کرده اید؟

چه صاحب رستوران باشید و چه مشتری که می‌خواهید از لیوان یکبار مصرف قهوه استفاده کنید، باید بدانید که این محصول نقش کلیدی در جلب رضایت مشتریان در سراسر جهان داشته است.

ده ها گزینه برای انتخاب فنجان مناسب وجود دارد. بنابراین امیدواریم این اطلاعات به شما در انتخاب درست کمک کند. تمام لیوان های یکبار مصرف از چهار ماده زیر ساخته شده اند:

1- لیوان های پلی استایرن
لیوان های پلی استایرن سی سال پیش به بازار عرضه شد. آنها محصولی مناسب به حساب می آمدند که گرما را به دست مشتری منتقل نمی کرد.

با این حال، این فنجان ها گزینه خوبی برای بازیافت نیستند. پلی استایرن گوشواره طلا که نوعی پلیمر نفتی است، حتی پس از پانصد سال نیز به طور کامل تجزیه نمی شود.

لیوان

آمارها نشان داده است که سالانه 25 میلیارد فنجان پلی استایرن مبل با قیمت ۵ میلیون در ایالات متحده دور ریخته می شود.

در تماس با نوشیدنی داغ، بدن این محصولات به داخل نوشیدنی نشت می کند که غدد درون ریز مصرف کننده را مختل می کند. تحقیقات روی فنجان های پلی استایرن نیز به این نتیجه رسیده است که استفاده از این لیوان ها می تواند باعث مشکلات سلامتی طولانی مدت و مزمن شود.

این مشکلات بر سیستم تناسلی و عصبی تأثیرات منفی خواهد گذاشت. همچنین دانشمندان کشف کردند که وقتی فنجان های پلی استایرن می سوزند، حدود 90 ماده شیمیایی سمی و خطرناک آزاد می شود.

اما به دلیل قیمت پایین این لیوان ها، لیوان های متن تشکر مشتری از فروشنده پلی استایرن همچنان یکی از گزینه های اصلی رستوران ها و پذیرایی ها محسوب می شود.

  • منابع:
    1. Biodegradable cups

  • تبلیغات: 
    1. استفاده از رب گوجه به عنوان بوگیر یخچال!
    2. انتخاب بهترین هواکش برای ورزش دو و میدانی
    3. پرواز شتری که بال نداشت از افسانه تا واقعیت!
    4. با استفاده از مفتول در خانه شارژر تلفن همراه بسازید!