عروسک بافتنی با میل موجب رشد ذهنی کودکان می شود

من شما را تشویق می کنم که مقاله را خودتان بخوانید، اما به طور خلاصه، زمان بازی با عروسک بافتنی با میل در واقع بخش اساسی رشد کودک است. فکر می‌کنم ما اغلب فراموش می‌کنیم که بچه‌ها فقط بزرگسالانی مینیاتوری نیستند. کودکان هنوز در حال رشد هستند و باید دنیای خود را کشف کنند و درک درستی از زندگی پیدا کنند.

برای کودکان عزادار، عروسک ها می توانند بخش مهمی از روند درمان باشند. همانطور که وب سایت پروژه اوتاندو بیان می کند. کودکان اگر در غم و اندوه و سردرگمی خود تنها نباشند بهتر می توانند با مشکلات زندگی کنار بیایند.

گاهی اوقات بزرگسالان نمی دانند که چگونه با کودکان گفتگوهای دشوار داشته باشند و بازی می تواند راهی برای ارتباط و گفتگوی مراقب و کودک باشد. بازی ممکن است به کودک کمک کند تا احساسات خود را بهتر درک کند، که اغلب منجر به رفتار آرام‌تر می‌شود و همه اعضای خانواده از آنها سود می‌برند. ”

یک عروسک می‌تواند همدم خودش، کسی برای صحبت کردن و نوازش کردن، دوستی ساکت باشد. مراقبان می توانند از طریق عروسک مکالمات دشواری را معرفی کنند. کودکان می‌خواهند وقایع روزمره زندگی‌شان را کپی کنند.

جایی که بسیاری نشانه‌های گیج‌کننده بیماری و مرگ را می‌بینند. آنها ممکن است بخواهند مراسم تشییع جنازه یا صحنه های غم انگیز دیگری را اجرا کنند که به آنها اجازه می دهد احساسات خود را از طریق بازی رها کنند و به یک مراقب حساس اجازه می دهد تا در مورد دنیای درونی آنها بیشتر بیاموزد.

هنگامی که کودکی مرگ یکی از والدین یا هر دوی آنها را تجربه کرده است، عروسکی مانند عروسکی که توسط داوطلبان پروژه اوتاندو ساخته شده است می تواند یک راه نجات واقعی باشد. چگونه با عروسک به کودکان نیازمند کمک می کنند.

چیزی که پروژه اوتاندو را خاص می‌کند این است که الگوهای متعددی برای عروسک‌سازی با هدفی خاص ارائه می‌کند: طراحی عروسک‌هایی که با ظاهر و فرهنگ خود کودکان کوازولو-ناتال مطابقت داشته باشند.