سیب زرد امروز در بازار بزرگ تهران موجب خاتمه اختلاف بین دو تاجر شد

دستور العمل های آرایشی از پوست سیب زرد امروز و آب سیب یا تفاله میوه استفاده می کنند. ماسک موی سیب 2 سیب بزرگ را پوست گرفته و دانه آن را له کنید. سس سیب را با 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب، یک قاشق چایخوری آب لیمو و یک قاشق غذاخوری آرد ذرت مخلوط کنید.

به حالت یکنواخت در آورید. مخلوط را روی موهای خشک بمالید و ماسک را به مدت نیم ساعت نگه دارید. موهای خود را با آب گرم بشویید و سپس طبق معمول موهای خود را بشویید و خشک کنید.

ماسک سیب برای صورت ماسک سیب برای پوست معمولی صورت: سیب پوست کنده را روی یک رنده ریز رنده کنید. سیب رنده شده را با یک قاشق چایخوری خامه ترش (یا هر روغن گیاهی) و به همان میزان نشاسته مخلوط کنید.

مخلوط همگن را به مدت 20 دقیقه روی صورت و گردن بمالید. با آب گرم بشویید. ماسک ویتامینه برای هر نوع پوستی: از یک سیب رنده شده کباب شده را روی صورت بمالید و یک ربع نگه دارید و با آب خنک بشویید.

ماسک ضد پیری یک سیب را در مقدار کمی آب بجوشانید، پوره کنید، با چند قطره روغن زیتون و یک قاشق چایخوری عسل مخلوط کنید. به مدت 15 دقیقه روی صورت تمیز بمالید. برای مراقبت از پوست صورت در فصل سرد از یک قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر، آب یک سیب و مقدار کمی شیر ماسک تهیه کنید.

به مدت 30 دقیقه روی صورت و گردن بمالید، سپس با آب گرم بشویید. ماسک سیب برای پوست خشک یک سیب خرد شده را با یک قاشق چایخوری عسل و یک قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر خرد شده مخلوط کنید.

روی صورت بمالید، ماسک را به مدت یک ربع نگه دارید، با آب گرم بشویید. 2 قاشق چایخوری پنیر دلمه را با یک قاشق چایخوری آب سیب، نصف زرده و یک قاشق چایخوری روغن کافور ترکیب کنید. روی صورت بمالید، 15 دقیقه نگه دارید.

ابتدا با آب گرم و سپس با آب خنک بشویید. ماسک سیب برای پوست چرب یک قاشق غذاخوری پوره سیب پخته شده را با یک قاشق غذاخوری پروتئین زده شده مخلوط کنید. ماسک را حداقل 15 دقیقه نگه دارید، سپس با آب سرد بشویید.