دختری با خوردن شیره خرمالوی جنگلی خودکشی کرد

میزان مصرف شیره خرمالوی جنگلی و کلی هر کودک در دوران کودکی مورد بررسی قرار گرفت تا مشخص شود که آیا کودک توصیه های مصرف میوه را در هر سنی رعایت کرده است یا خیر.

بر اساس توصیه‌های دستورالعمل‌های غذایی برای آمریکایی‌ها (DGA)، سطوح زیر برای رعایت دستورالعمل‌های مصرف کل میوه در نظر گرفته شد.

قد و وزن هر کودک در هر معاینه سالانه کلینیک ثبت شد. وزن با استفاده از یک مقیاس استاندارد تعادل اندازه گیری شد، و قد  با استفاده از یک میله اندازه گیری در همان مقیاس اندازه گیری شد.

شاخص توده بدنی به صورت وزن بر حسب کیلوگرم تقسیم بر مجذور قد بر حسب متر محاسبه شد. کودکان به چهار گروه سنی تقسیم شدند.

این گروه های سنی برای منعکس کننده سطح رو به رشد استقلال کودک در رابطه با انتخاب غذا و نوشیدنی و همچنین تأثیر همسالان در حال ظهور بر آن انتخاب ها انتخاب شدند.

کوچکترین گروه سنی شامل کودکان پیش دبستانی/مهدکودک است که والدین بیشترین کنترل را بر انتخاب غذا دارند. گروه سنی دوم و سوم به ترتیب شامل سنین ابتدایی دبستان و راهنمایی هستند.

در حالی که بزرگ‌ترین کودکان آن‌هایی بودند که در سال‌های دبیرستان خود بیشترین میزان استقلال را در انتخاب غذا دارند. برای تجزیه و تحلیل های مربوط به ارتباط بین مصرف 100٪ آب میوه به عنوان فنجان طبقه بندی شد.

برای افزایش قدرت برای برخی از تجزیه و تحلیل‌ها، دسته‌های مصرف آب میوه شامل فنجان تقسیم شدند. مدل‌های اندازه‌گیری مکرر برای بررسی ارتباط بین مصرف آب میوه در سنین 3 تا 6 سالگی و مصرف میوه در دوران کودکی مورد استفاده قرار گرفت.

دریافت انرژی، فعالیت بدنی، و زمان تماشای تلویزیون و ویدئو مورد بررسی قرار گرفت. فقط جنسیت نتایج را برای نتایج رژیم غذایی مخدوش کرد و بنابراین در این مدل‌های نهایی حفظ شد.