جاشمعی نقطه کوبی موجب سردرد در سالمندان می شود

پخش کننده های عطر برای خانه نیز به ایجاد فضایی دنج کمک می کند. در انتخاب شمعدان به چه نکاتی توجه کنیم؟ جاشمعی نقطه کوبی نه تنها گرما می بخشد، بلکه به یک عنصر قابل توجه داخلی تبدیل می شود. هنگام انتخاب، در نظر بگیرید.

ابعاد اتاق برای اتاق های کوچک، بهتر است 2-3 لامپ تک بخرید تا یک لامپ عظیم تعداد شمع ها شمعدان های 1-2 شمع زیبا به نظر می رسند. اما اگر نیاز به روشن کردن یک اتاق بزرگ دارید، به شمع های بیشتری نیاز خواهید داشت.

اخیراً از شمعدان بیشتر برای تزئین فضای داخلی استفاده می شود تا روشنایی اتاق، همانطور که در ابتدا بود. شمع‌ها،  شمعدان‌ها مدت‌هاست که وسایلی برای ایجاد یک فضای رمانتیک یا خلق و خوی جشن محسوب می‌شوند.

آنها به عنوان وسایل روشنایی دیده نمی شوند، بلکه به عنوان منابع جزئی اضافی از نور گرم و دنج دیده می شوند. نام شمعدان برای خود صحبت می کند – این یک پایه برای نور یا شمع است. هدف اصلی شمعدان این است که در زمان‌های جدید مهم این است که شمع نیفتد.

اما در قدیم روغن یا هر مایع قابل اشتعال دیگری بیرون نمی‌ریزد تا بتوانید شمع یا نور را به داخل منتقل کنید. کلی از جایی به جای دیگر، شمعدان معمولاً برای یک شمع در نظر گرفته شده است.

پایه های شمع تزئینی بزرگ با شاخه ها یا شاخ های متعدد را شمعدان می نامند. آنها برای چندین شمع  از دو تا هفت طراحی شده اند و طرح های پیچیده تری دارند. اگر بوق ها به صورت دایره ای چیده شوند، به لوستر کایردول، به لوستر زمینی اغلب چراغ کف و به لوستر معلق زیر سقف، لوستر می گویند.

بسته به تعداد شاخ ها، شمعدان نام های اضافی مختلفی را نیز به دست می آورد. در فرهنگ های مختلف، شمعدان نیز هدف خاص خود را دارند و بر این اساس، می توان آنها را با نام های دیگری نامید. به عنوان مثال، منورا در سنت یهودی یک شمعدان از 7 شاخ است که در همان صفحه قرار دارد.