ترشی کلم بنفش رستورانی باعث معروف شدن نام یک رستوران شد

بر اساس برخی تحقیقات، اگر آب ترشی حاوی سرکه باشد (نه همه آنها) می تواند به کاهش سطح قند خون کمک کند. تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن سرکه ممکن است پاسخ بدن به انسولین را بهبود بخشد، هورمونی که سطح قند خون بدن شما را کنترل می کند.

از آنجایی که این روش مبتنی بر شواهد در نظر گرفته نمی شود، هیچ دستورالعمل ثابتی برای اینکه چه مقدار آب ترشی باید بنوشید و اینکه آیا باید آب آن را قبل یا بعد از غذا بنوشید وجود ندارد.

برخی تحقیقات فواید ترشی کلم بنفش رستورانی را در کاهش و بهبودی گرفتگی در صورت کم آبی خفیف نشان داده اند. با این حال، برای افزایش عملکرد خود روی آن حساب نکنید.

مطالعات نشان می دهد که ورزشکارانی که مقادیر متفاوتی از آب ترشی را قبل یا بعد از تمرین می نوشند، به نظر می رسد تأثیر کمی بر عملکرد، دمای بدن و هیدراتاسیون خود دارند.

نوشیدنی های ورزشی ممکن است حمایت بهتری در پیشگیری از گرفتگی عضلانی داشته باشند، زیرا معمولاً حاوی سدیم کمتری نسبت به آب ترشی، به علاوه الکترولیت های اضافی مانند پتاسیم و منیزیم و محتوای بسیار بالاتر آب هستند.

یا تمام فواید احتمالی آن، آب ترشی یک عیب قابل توجه نیز دارد: حاوی مقدار زیادی سدیم است. من به طور کلی نوشیدن آب ترشی را توصیه نمی کنم.

به خصوص اگر نگرانی های سلامتی مانند فشار خون بالا یا بیماری کلیوی، کبد یا قلبی دارید. از آنجایی که گزینه های کم سدیم دیگری برای پروبیوتیک ها وجود دارد، بعید است که فواید آب ترشی بیشتر از خطرات آن باشد.

دستور العمل های زیادی به صورت آنلاین برای ترشی سبزیجات (تخمیری و غیر تخمیری) وجود دارد، اما بیشتر آنها دارای سدیم بالایی هستند.

اگر از طعم ترشی لذت می برید و می خواهید فواید بیشتری برای سلامتی داشته باشید، ممکن است بهتر باشد خیار را تخمیر کنید و سپس به جای نوشیدن آب ترشی، گهگاهی ترشی تخمیر شده بخورید، زیرا احتمالاً هنگام نوشیدن آب ترشی، سدیم بیشتری دریافت خواهید کرد.