با قالب لوله سیمانی موهای خود را فر کنید

مجموعه آزمایشی شامل یک قالب لوله سیمانی آزمایشی و یک لوله فاضلاب بتنی تخم مرغی شکل است. اعمال فشار توزیع شده یکنواخت در تاج لوله ممکن است به طور منطقی نشان دهنده تنش عمودی ناشی از وزن مواد روباره باشد.

به عنوان یک واکنش تنش های عمودی در سطح معکوس قالب وجود دارد. تنش های افقی را می توان به روشی مشابه با اعمال فشارهای جانبی معادل تنش های افقی ایجاد شده در میدان شبیه سازی کرد.

سیستمی از جک های فشار روغن و قالب های فولادی برای وارد کردن تنش به لوله در طول آزمایشات استفاده شده است. به منظور دستیابی به توزیع یکنواخت تنش، قالب‌های گچی لوله و تخته‌های نرم به تیرهای فولادی متصل شدند.

اندازه صفحات باربر 1.5 برابر ضخامت لوله است. آزمایش ها با نرخ بارگذاری 10 کیلونیوتن بر دقیقه انجام شد. لوله های فاضلاب در راه اندازی تا نقطه از دست دادن کامل ظرفیت حمل و ریزش لوله بارگیری شدند.

بارهای عمودی و افقی همراه با جابجایی های عمودی / افقی جلو و عقب آنها اندازه گیری شد. به منظور تعیین خواص مواد لوله‌ها، نمونه‌برداری از هسته انجام شد.

با این حال، نمونه‌های اصلی اطلاعاتی را در مورد خواص مواد تنها در چند مکان ارائه می‌دهند. بنابراین، نمونه های متعددی به منظور به دست آوردن اطلاعات در مورد خواص مواد کل لوله برداشته شد.

با این حال، نویل اشاره کرد که جیره قد-قطر می تواند کمتر باشد اما کمتر از 1 نباشد. از این رو نتایج را غیر قابل اعتماد می کند. در نتیجه، سیلندرهای حفاری شده نیز هستند.

تا نسبت قطر ارتفاع را برابر نگه دارند، که حداقل نیاز آزمایشی است. علاوه بر این، با بازرسی بصری از نمونه های هسته، MAS برآورد شد.

ساخت قالب های حرکتی به طور کلی قالب برای مونتاژ قالب طراحی شده است، به کلت قالب، قالب خارجی، قالب داخلی (هسته) تقسیم می شود.

در فن آوری در حال اجرا، نیاز به استفاده از پشت مجموعه قالب دارد. علاوه بر این، هسته ثابت نیز طراحی می شود. در قالب خارجی و کلت به طور ثابت نصب می شود.