با قابلمه روحی سایز کوچک به مریخ سفر کنید

من از قبل منتظر بودم تا تفال چیز جدیدی بسازد و به بازار عرضه کند. اول تفلون اومد بیرون و نگاه کردند. او فکر کرد، حرکت کرد، گذاشت، حلقه زد، برای شما تیتانیوم بیاورد! من در مقاله خود اشاره کردم.

من از این یا آن شرکت انتظار داشتم. مخصوصا قابلمه روحی سایز کوچک چون او اینجا بدترین است. متأسفانه بازاریابی برای احیای بازار در حال کاهش تفلون با یک محصول جایگزین چیزی بیش نیست.

بیایید برسیم به ماده تیتانیوم، دی اکسید تیتانیوم، اگر آن را در گوگل جستجو کنید، به DNA انسان آسیب می رساند. ماده زیر احتمالاً آلومینیوم است که همینطور است.

اگر اشتباه نکنم روی مواد پوشش آلومینیوم، کاربرد در دمای حدود 200 درجه انجام می شود. ماده ای که در دمای 200 درجه می چسبد و می پزد، اکنون در معرض آتش و حرارت زیاد چگونه رفتار می کند؟

متأسفانه تمام مواد مضر موجود در مواد پوششی به دلیل رسیدن به درجه ای نزدیک به دمای پخت خود در هنگام پخت خارج می شوند.
به طور خلاصه، هنوز مشخص نیست که این مد جدید تیتانیومی چیست.

در بالا نوشتم، شما کشور ما را می شناسید. ابتدا یک محصول منتشر می شود. بازار کاملاً پیدا می کند. پس از تحقیقات فراوان، خسارات و غیره آشکار می شود.

این یک واقعیت شناخته شده است که غذاهای پخته شده در قابلمه ها و تابه های چدنی بسیار خوشمزه تر و سالم تر هستند. تابه های چدنی که مخصوصاً برای کمبود آهن مفید هستند.

قیمت ظروف چدنی با توجه به طراحی، تراکم ترکیب چدن، ضخامت چدن و ​​ضخامت لعاب متفاوت است. برخی از تابه ها و قابلمه های چدنی لعابی ندارند.

به این تابه های ریخته گری خام نیز می گویند. چاشنی روی تابه های چدنی با روکش لعابی اعمال نمی شود. با این حال، تابه ریخته گری خام باید چاشنی شود.

این فرآیند کمک می‌کند تا قسمت ناصاف روی تابه ریخته‌گری با پوشش روغن صاف شود. در فرآیند چاشنی، تابه چدنی را ابتدا به مدت 2 ساعت در فر گرم می کنند و روغن می زنند.

اگر روغن ترجیحی چربی دم باشد، به غذاها طعم می بخشد. با این حال، در صورت تمایل، می توانید فرآیند چاشنی را با روغن کانولا یا روغن ریویرا نیز تکمیل کنید.