با اضافه کردن لیمو خشک کیلویی به کیک های خانگی تان از طعم غیر قابل وصف آن بهره ببرید

باید گفت از لیمو خشک کیلویی برای طعم دادن به کیک ها، کلوچه ها و دیگر دسرها استفاده می شود، در حالی که روغن استخراج شده از پوست آن جزء بسیاری از مارک های شوینده، پولیش مبلمان، صابون، شامپو و حتی عطر است.

محتوای اسیدی بالای آب لیمو اجازه می دهد تا از آن برای سفید کردن پارچه و تمیز کردن فلز استفاده شود. این اسید حتی می تواند برای ایجاد یک باتری کم مصرف استفاده شود، زیرا اتصال الکترودها به لیمو باعث تولید یک بار الکتریکی کوچک می شود.

بزرگ‌ترین لیموی ثبت شده تقریباً 12 پوند وزن و 29 اینچ دور و 13.7 اینچ طول داشت. در سال 2003 توسط یک کشاورز در اسرائیل کشت شد.

اگرچه معلوم نیست که او پس از چیدن آن را برای چه استفاده کرد. کاری که او انجام نداد این بود که از آن برای ثبت رکورد دیگری برای سریعترین مصرف لیمو در جهان استفاده کرد.

لیمو

این رکورد متعلق به مردی است که یک لیمو به وزن بیش از 5 اونس را در 8.25 ثانیه پوست کنده و خورد. کالیفرنیا و فلوریدا پرورش دهندگان بزرگ پرتقال هستند.

هر دو یک رقم پرتقال را رشد می دهند. با این حال، پرتقال های آنها یکسان نیست، زیرا آب و هوای گرم و مرطوب فلوریدا، و آب و هوای معتدل و خشک کالیفرنیا با ارقام یکسان تعامل متفاوتی دارند.

چهار رقم تجاری اصلی پرتقال وجود دارد: ناف واشنگتن، والنسیا، هاملین و پرتقال آناناسی. همه در هر دو ایالت رشد می کنند، اما ناف و والنسیا در کالیفرنیا غالب هستند، در حالی که هاملین، آناناس و والنسیا به طور گسترده در فلوریدا رشد می کنند.

پرتقال والنسیا در کالیفرنیا دارای پوست ضخیم و طعمی بسیار شیرین است. پرتقال والنسیا در فلوریدا دارای پوست نازک تر و آب بیشتری البته ترش تر است. آب و هوای خشک در کالیفرنیا از رشد پرتقال های با پوست ضخیم و شیرین میزی حمایت می کند.