با استفاده از لیوان کاغذی عمده بیماری را از خود دور کنید

پیشرفت قابل توجهی در سطوح شهری و منطقه ای برای جمع آوری و تفکیک زباله برای بازیافت صورت گرفته است. با توجه به تعداد برنامه‌های جمع‌آوری حاشیه در ایالات متحده از 14 مورد در سال 2014 به 48 برنامه در سال 2017 افزایش یافته است .

در اوایل سال 2018، 326 جامعه ایالات متحده به جمع آوری لیوان کاغذی عمده دسترسی داشتند که در مقایسه با 198 در سال 2014، افزایش 65 درصدی را نشان می دهد.

در یک گزارش اخیر، برنامه‌های بازیافت حاشیه‌ای حدود 11.9 میلیون تن را جذب می‌کند که کمتر از یک سوم از کل 37.4 میلیون تن بازیافت‌پذیر در ایالات متحده است .

در این گزارش مشخص شد که برای تغذیه اقتصاد دایره‌ای آینده، باید در دسترسی، مشارکت و رفتار جذب مشارکت‌کنندگان بهبودهایی ایجاد شود.

تلاش های مشابه و حتی شدیدتری در اروپا و بریتانیا آغاز شده است. گروه بازیابی و بازیافت لیوان کاغذی (PCRRG) بازیافت لیوان کاغذی را برای دستیابی به هدف مانیفست بریتانیا در سال 2016 هدایت می کند.

«تا سال 2020 اکثریت جمعیت بریتانیا به اطلاعات، طرح ها و امکاناتی دسترسی خواهند داشت که لیوان های کاغذی استفاده شده را قادر می سازد تا پایدار باشند. بازیافت و بازیافت شد.»

در پیشرفت سال 2017، PCRRG نشان داد که ظرفیت بازیافت تمام لیوان های کاغذی که در حال حاضر در بریتانیا استفاده می شوند وجود دارد.

این برنامه پیشرفت های قابل توجهی داشته است: بیش از 4500 نقطه بازیافت لیوان کاغذی برای مصرف کنندگان برای بازگرداندن فنجان ها در سطل ها و بازگرداندن آنها در فروشگاه. 115 شهرداری لیوان های کاغذی با کارتن های کاغذی جمع آوری می کنند.

جمع کننده زباله به طور فعال در یک برنامه ملی بازیافت برای افزایش بازیافت لیوان های کاغذی و انتقال آنها به بازارهای نهایی بازفرآوری خود شرکت می کنند که نسبت به سال گذشته دو مورد افزایش یافته است.