استفاده از گوشت مرغ امروز یزد در این شهر ممنوع شد

اسیدها به جلوگیری از ایسکمی، انفارکتوس میوکارد، سکته مغزی، فشار خون بالا و همچنین حفظ سطح طبیعی آن کمک می کنند. متابولیسم و ​​افزایش ایمنی گوشت مرغ بیش از هر نوع گوشت دیگری حاوی پروتئین است.

در حالی که میزان چربی آن بیش از 10٪ نیست. برای مقایسه: گوشت مرغ امروز یزد حاوی 22.5٪ پروتئین است، در حالی که گوشت بوقلمون 21.2٪، اردک 17٪، غاز 15٪. حتی پروتئین کمتری در گوشت به اصطلاح “قرمز” وجود دارد.

اما باید تاکید کرد که پروتئین گوشت مرغ حاوی 92٪ از اسیدهای آمینه لازم برای انسان است. در پروتئین گوشت خوک، بره، گوشت گاو به ترتیب با توجه به حداقل میزان کلسترول، گوشت سینه مرغ، به اصطلاح “گوشت سفید” پس از ماهی در رتبه دوم قرار دارد.

بدن انسان نه تنها گوشت مرغ را به راحتی جذب می کند، بلکه ترکیبات پروتئینی خاص آن می تواند مانند دوز شوک ویتامین ها عمل کند و نه تنها در مبارزه با سرماخوردگی، بلکه به بسیج عملکردهای محافظتی بدن نیز کمک کند.

گوشت مرغ حاوی مقدار زیادی ویتامین B2 است.که بر انواع فرآیندهای متابولیک تأثیر می گذارد، در تنظیم متابولیسم کربوهیدرات و چربی شرکت می کند، به عملکرد طبیعی سیستم عصبی مرکزی کمک می کند، پوست و ناخن های سالم را حفظ می کند.

ویتامین B6 که نقش مهمی در تنظیم متابولیسم پروتئین و چربی ایفا می کند، سیستم عصبی را تقویت می کند، سلامت پوست را حفظ می کند. ویتامین B9 (که نقش مهمی در فرآیندهای خون سازی ایفا می کند.

در تنظیم متابولیسم پروتئین نقش دارد، مقاومت بدن را در برابر اثرات عوامل نامطلوب محیطی افزایش می دهد، برای یک بارداری سالم ضروری است. ویتامین B 12 تقویت کننده سیستم ایمنی، عادی سازی فشار خون موثر است.

بهتر است گوشت مرغ را برای یک زوج طبخ کنید، خورش، بجوشانید. شما نباید زیاد از محصولات سرخ شده و دودی غافل شوید. شیشلیک مرغ مفید است، زیرا وقتی روی آتش باز پخته می شود، تمام چربی آن تخلیه می شود و گوشت رژیمی تر می شود.

فقط مهم است که محصول بیش از حد پخته نشود. مرغ به دلیل کم بودن بافت همبند (رگه) خیلی سریع پخته می شود و این به شما امکان می دهد در بیشتر مواد مغذی محصول صرفه جویی کنید.