اسباب بازی جلیقه پلیس باعث پیشرفت تحصیلی یک دانش آموز شد

برای خردسالان سنین پیش دبستانی، بلوک های چوبی ساده ممکن است نقطه شروع خوبی برای کودک برای شروع درک روابط علی، اصول اولیه علم باشد.

صبر و هماهنگی ابتدایی دست و چشم را توسعه دهید. برای کودکی که به سمت مدرسه ابتدایی حرکت می‌کند، سایر روش‌های دستکاری پیچیده‌تر ممکن است به رشد این مهارت‌ها کمک کند.

اسباب‌بازی‌های دستکاری در هم تنیده مانند لگو یا پازل، کودک را برای بهبود هماهنگی چشم و دست، صبر و درک روابط فضایی به چالش می‌کشد.

در نهایت، یک کودک در مدرسه ابتدایی ممکن است از مجموعه های ساختمانی بسیار پیچیده ای استفاده کند که شامل قطعات متحرک، موتور و غیره است.

اصطلاح اسباب بازی جلیقه پلیس اغلب در تبلیغات اسباب بازی برای ارتقای فروش به والدین استفاده می شود.  بسته بندی بسیاری از اسباب بازی ها شامل جدولی از مهارت ها و مزایایی است که ادعا می شود با استفاده از محصول افزایش می یابد.

مزیت واقعی توسعه این محصولات، در مقایسه با یک محصول ارزان‌تر، ساده‌تر یا آسان‌تر، اغلب ثابت نشده است. در بسیاری از موارد اسباب‌بازی‌های آموزشی خانگی ممکن است.

به اندازه اسباب‌بازی‌های گران‌قیمت خریداری شده مؤثر باشند، تا زمانی که مسائل رشدی درک شده باشند. در تبلیغات، «اسباب‌بازی‌های آموزشی» گاهی از اسباب‌بازی‌های «تبلیغاتی» متمایز می‌شوند.

عمدتاً به عنوان بخشی از گروهی از محصولات مرتبط به بازار عرضه می‌شوند.  همچنین امکان همپوشانی این دسته‌ها وجود دارد. اسباب بازی ها تجارت بزرگی هستند: بازار جهانی اسباب بازی سالانه بیش از 80 میلیارد دلار آمریکا تخمین زده می شود.

در سال 2013، متوسط خانوارهای بریتانیایی معادل 438 دلار آمریکا برای هر کودک برای اسباب‌بازی هزینه کردند، در حالی که خانواده‌های آمریکایی برای هر کودک 336 دلار هزینه کردند.

بازی به عنوان یک فعالیت همیشه جزء ضروری و جدایی ناپذیر فرهنگ بشری بوده است. درگیری کودک با بازی در اوایل دوران کودکی حیاتی است.

زیرا نقش مهمی در رشد جسمی، روانی-عاطفی، اجتماعی و شناختی کودک دارد. از طریق بازی، کودکان می توانند آزادانه عمل کنند و احساسات خود را بیان کنند، ارتباط برقرار کنند.